top of page
Teslimat Politikası
Son Güncellenme Tarihi : 5 Eylül 2024
Rockswell Teslimat Politikası
-
1. Teslimat Süresi
-
-
Siparişleriniz, ödeme onayının alınmasının ardından işleme alınır.
-
Ürünler, stok durumuna bağlı olarak 3-7 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Teslimat süresi, bulunduğunuz bölgeye ve kargo şirketinin teslimat hızına göre değişiklik gösterebilir.
-
Rockswell, belirtilen teslimat süresinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı sorumlu tutulamaz. Ancak, teslimat sürecinde oluşabilecek gecikmeleri minimuma indirmek için gerekli tüm önlemleri almayı taahhüt eder.
-
-
2. Teslimat Yöntemi ve Ücretlendirme
-
-
Teslimatlar, anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığıyla yapılmaktadır. Kargo ücreti, sipariş esnasında Alıcı'ya belirtilir ve sipariş toplam tutarına eklenir. Belirli kampanyalar kapsamında kargo ücreti Satıcı tarafından karşılanabilir.
-
Siparişinizi oluştururken belirttiğiniz teslimat adresinin doğru ve eksiksiz olduğundan emin olmalısınız. Yanlış veya eksik adresler nedeniyle oluşabilecek gecikmelerden veya kayıplardan Rockswell sorumlu değildir.
-
-
3. Teslimat Bölgesi
-
-
Rockswell, Türkiye genelinde teslimat yapmaktadır. Türkiye dışına yapılacak teslimatlar için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
Kargo firmalarının belirli bölgelerde sınırlı hizmet vermesi durumunda, teslimat süresi uzayabilir veya farklı bir teslimat noktası belirlenebilir.
-
-
4. Teslimat Takibi
-
-
Siparişiniz kargoya verildiğinde, size e-posta veya SMS ile kargo takip numaranız iletilir. Bu numara ile siparişinizi kargo firmasının web sitesinden takip edebilirsiniz.
-
Teslimat sırasında, siparişlerinizi kargo görevlisinden teslim alırken paketi dikkatlice kontrol etmeniz önemlidir. Herhangi bir hasar tespiti durumunda, kargo firması yetkilisine tutanak tutturmanız ve derhal bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
-
-
5. Teslimat Esnasında Alıcının Bulunamaması
-
-
Teslimat adresinde alıcının bulunamaması durumunda, kargo firması siparişinizi en yakın kargo şubesine yönlendirebilir. Bu durumda, kargonuzu belirli bir süre içerisinde ilgili şubeden almanız gerekecektir. Aksi takdirde siparişiniz Rockswell’e geri dönebilir.
-
Siparişinizin geri dönmesi durumunda, yeniden gönderim kargo ücretleri Alıcı tarafından karşılanır.
-
-
6. Mücbir Sebepler
-
-
Doğal afetler, olağanüstü hava koşulları, savaş hali, salgın hastalıklar, grev gibi mücbir sebeplerden dolayı teslimat sürelerinde gecikmeler yaşanabilir. Bu tür durumlar oluştuğunda, Rockswell, teslimat sürecinde yaşanabilecek gecikmeler hakkında Alıcı'yı bilgilendirecektir.
-
-
7. Eksik veya Hatalı Teslimat
-
-
Teslim aldığınız paket içeriğinde eksiklik ya da hata olması durumunda, siparişinizin teslim tarihinden itibaren 3 iş günü içinde bizimle iletişime geçmelisiniz. Eksik ya da hatalı teslim edilen ürünlerin tekrar gönderim masrafları Rockswell tarafından karşılanacaktır.
bottom of page